עיצוב חווית המשתמש

מיצירת פתרונות מורכבים שילוו את הגולשים באתר לפעולות האידיאליות ועד לשדרוג החוויה באתרים מסחריים  

  • איך גורמים ללקוחות להישאר באתר שלך?
  • כיצד מאפשרים ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים ולבצע את הפעולות שהם רוצים לבצע?
  • איך מסדרים את המידע בדרך הנגישה ביותר?
  • מה הדרך היעילה ביותר להפוך גולש ללקוח?

התשובות לכל השאלות האלו טמונות בחווית המשתמש. זה לא פלא שתחום חווית המשתמש הופך מנישה זניחה בדיגיטל לתחום שנחשב ל-MUST בעסקים גדולים, פורטלים וארגונים ממלכתיים. 

למה חברות וארגונים בוחרים להשקיע ב-UX? 

שדרוג אתרים
אתר ש"מעוצב יפה" זה כל כך שנת 2,000. חווית משתמש מוצלחת הופכת את האתר לחדשני, כזה שבולט לטובה ועושה לגולשים חשק להמשיך, לגלוש ולגלות עוד.
מיקסום המרות
איך להפוך טופס שדורש מהגולש לעבור 5 צעדים לטופס קליל שהוא אשכרה ממלא? אני מפשטת את התהליכים באופן שמעלה את מספר ההמרות והשלמות מילוי הטפסים או הרכישות.
לקוחות מרוצים
האתר מייצג אותך או הארגון שלך אונליין, ובתור נציג, חשוב שהוא יעמוד בסטנדרט האיכות שלך. בדיוק כפי שחשוב לך להעסיק עובדים שירותיים, זה מהותי שהאתר יזמין את הלקוחות ויעניק להם חוויה חיובית.
נוחות מקסימלית
הלקוח במרחק קליק מכל פעולה שחיונית לו או מידע שמעניין אותו. כשאני לומדת על הלקוחות שלך או של הארגון ועל מה שמשמעותי עבורם, אפשר להתחיל להנגיש עבורם את האתר כך שהניווט בו יהיה אינטואיטיבי ונגיש.
הקודם
הבא

שדרוג אתרים

אתר ש"מעוצב יפה" זה כל כך שנת 2,000. חווית משתמש מוצלחת הופכת את האתר לחדשני, כזה שבולט לטובה ועושה לגולשים חשק להמשיך, לגלוש ולגלות עוד.

מיקסום המרות

איך להפוך טופס שדורש מהגולש לעבור 5 צעדים לטופס קליל שהוא אשכרה ממלא? אני מפשטת את התהליכים באופן שמעלה את מספר ההמרות והשלמות מילוי הטפסים או הרכישות.

לקוחות מרוצים

האתר מייצג אותך או הארגון שלך אונליין, ובתור נציג, חשוב שהוא יעמוד בסטנדרט האיכות שלך. בדיוק כפי שחשוב לך להעסיק עובדים שירותיים, זה מהותי שהאתר יזמין את הלקוחות ויעניק להם חוויה חיובית.

נוחות מקסימלית

הלקוח במרחק קליק מכל פעולה שחיונית לו או מידע שמעניין אותו. כשאני לומדת על הלקוחות שלך או של הארגון ועל מה שמשמעותי עבורם, אפשר להתחיל להנגיש עבורם את האתר כך שהניווט בו יהיה אינטואיטיבי ונגיש.

הניסיון, הידע והתשוקה ל-UX

בתור מי שעבדה בתחום עוד לפני שהמילה UX הפכה לביטוי שגור, זה לא מפתיע לשמוע שהחלטתי להפוך את הניסיון להכשרה מקצועית ובחרתי ללמוד את התחום מא' עד ת'.

השלמתי בהצלחה את המסלול לעיצוב UX מבית האוניברסיטה הפתוחה. השילוב בין הניסיון העשיר שלי בתחום ללימודים מאפשר לי לגשת לכל פרויקט עם הבטחון והמקצועיות שיהפכו אותו להצלחה. 

דוגמאות